Pantless Friday

Bandfotografering åt Pantless Friday, kolla in deras myspace!










Kommentarer
Postat av: Jossie

Som alltid, awesome!

Fick förresten den där pappers-grejjen med dina bilder i! GRYMT!

2010-08-06 @ 20:14:04
Postat av: Nadim

Tack!



Meh! Den har ju inte ens jag sett! xD

2010-08-07 @ 12:16:55
URL: http://nadim.blogg.se/
Postat av: lynsie

Nuärdetsåhär Nadim, att du och jag fotar helt olika saker. Men mina kakor tror jag allt att du kan få till riktigt roligt och fina bilder med , eftersom att du leker med blixtrar. Jag ägnar mig endast åt naturligt dagsljus, men cupcakes kräver oftast lite mer intensitet än så för att stå ut som de vackra skapelser de är.



ååååh, vad jag älskar att skriva sånthär överdrivet.

Hey pussy.

puss pussy!!

typ så liksom

2010-08-07 @ 13:22:36
URL: http://lynsies.blogspot.com
Postat av: Din andra Malin

Blev jättebraa!

Men hur hade du klarat dig utan din fantastiska blixtstativ-hållerska?!

(Som nu är fullt kapabel att knyta slipsar) Snyggt :3 Kram!:*

2010-08-07 @ 23:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0